1,000 kad Touch n Go diberi pada 31 Ogos

plus smartag touch n go
1,000 kad Touch n Go akan diberikan di laluan tunai pada setiap plaza tol di Kuala Lumpur-Lebuhraya Kuala Selangor (Latar Expresway) pada hari Kemerdekaan nanti. Ketua Operasi Latar, Ahmad Fuad Ahmad Shahimi memberitahu bahawa pengagihan kad tersebut akan bermula pada pagi 31 Ogos bermula 12.01 pagi hingga habis...
Continue reading »

Terlupa sidai di viper

IMG-20150822-WA0008
Pernahkah korang menyidai pakaian di viper kereta tatkala bila hujung minggu. Yelah, ruang untuk menyidai kat rumah tu kecil jadi viper kereta pun bolehlah digunakan. Tapi jangan pula lupa nak angkat. Nanti jadi pula camni..     Dah le yang disidainya tu seluar dalam. Haru betul. Lagi-lagi kalau...
Continue reading »

Idea Kreatif : Sangkut barang di viper

kereta-sangkut-ikan
Korang pernah beli barang kat pasar dan tak tau nak letak kat mana? Nak masuk dalam bonet dah penuh. Nak letak kat dalam kereta nanti berbau pula. Jadi apa yang korang buat? Cuba tengok idea pemandu kereta ni. Sempoi tak? Betapa kreatifnya beliau meletakkan barang-barang plastik kat viper...
Continue reading »

Kucing atas bahu penunggang motosikal

kucing-bergayut-bahu
Ada tak antara korang yang suka pada kucing? Suka bawa kucing kemana-mana pergi sekalipun. Sekarang ni ada gambar viral mengenai seorang penunggang motosikal yang membawa kucingnya berjalan. Yang menariknya, kucing tu boleh bertenggek kat bahu dia tu.. Tapi kalau jatuh memang menangis lah ek.. Apapun, masing-masing punya sukalah...
Continue reading »

Bas kena saman parking di hentian

go-coach
Bayangkan anda pemandu bas dan disaman ketika meletakkan bas di hentian bas. Pasti pelik bukan. Itu yang terjadi ke atas syarikat bas, Go Coach selepas seorang polis trafik mengeluarkan saman ke atas seorang pemandu bas yang berhenti di hentian bas. Bas itu dijadulakan rehat 10 minit di lokasi...
Continue reading »